Mukava postiviikko

Tämä aivan ihana kortti tuli Singaporesta viime viikolla!
Tää viikko on ollut ihan huippu ja nyt on vasta perjantai. Maanantaina sain noutaa Etelä-Koreasta tulleen kirjeen / paketin. Se oli aika hyvin kärsinyt postin matkassa, mutta mitään ei ollut hukkunut. Ehkä kirjekaverin olisi kannattanut pakata se muuhun kääreseen kuin tavalliseen lahjapaperiin. Itse ainakin kuvittelen että postittaminen on raakaa puuhaa ja paketteja heitellään paikasta toiseen. Tuon näköinen toi paketti kyllä oli jonka sain.
Tämä värikäs kortti tuli keskiviikkona Venäjältä.

Oon tällä viikolla saanut myös kortteja mm. Hong Kongista. Kivaa, kun on vähän Postcrossing-maailma laajentunut ja olen saanut muualtakin kortteja. Vaikka kortin saaminen on aina kivaa ja mieltä lämmittävää, niin on kiva saada kortti paikasta, josta ei ole ennen saanut.

Eilen tuli myös kirje Sveitsistä mun kirjekaverilta. Olin ahkera illalla, kun kirjoittelin tuolle tytölle takaisin ja kirjoitin yhden Postcrossing -kortin Saksaan jollekin pojalle, joka ei ollut toivonut mitään tietynlaista. Hyvin masentavaa, kun on kiva etsiä ja valikoida toiselle kortti, kun tietäisi vähän millaisista korteista hän pitää.

Tämän päivän postissa siis lähti kirjepaketti Etelä-Koreaan, kirje Sveitsiin ja postikortti Saksaan. Oon myös meilannut mun espanjalaiselle kirjekaverille. Eli aika paljon on nyt tullut kirjoiteltua tällä viikolla englanniksi, mutta näin se kielitaito kasvaa. Oon kyllä nytkin huomannut että paljon sukkelammin käy kirjoittamnen englanniksi kuin aluksi...Vaikka varmasti jotain kielioppivirheitä mun kirjeistä löytyy niin pidän itse tärkeämpänä sitä, että toinen ymmärtää jutun, kuin se että teksti on 100% virheetöntä eikä toinen ymmärrä mitään.

 Tällä hetkellä tuntuu että meikäläisen postikortti-varastot alkavat olla aikalailla tyhjentyneet. Kortteja kyllä löytyy vielä muutama, mutta tarvitsee lähteä mitä ilmeisimmin (ja pian) korttiostoksille. Myös olisi hakusessa muumipostimerkkejä, joita en tietenkään älynnyt ostaa maanantaina, kun kävin hakemassa Postista paketin. Hyvä minä!









perjantai 17. toukokuuta 2013

Lähetä kommentti

About

20-Vuotias kirjoittelee elämästään, harrastuksestaan: postcrossingista sekä kirjeenvaihdosta. Tarinoita sieltä ja vähän täältä. Liityhän lukijaksi! Yhteys: closedangel(at)gmail.com

Lukijat

Sisällön tarjoaa Blogger.

Blog Archive