Syksy tulee, mutta antaa tulla

Musta tuntuu että kaikki on syksyn vihaajia....koska kesä, festarit ja uimarannat jää taakse. Mutta mä en ole, kesä on kivaa aikaa, mutta syksyssä on ihanaa että pystyy taas nukkumaan kun on viileää, puut kellastuvat ja tulee muutenkin kiva fiilis.  Jopa eilinen rankkasade ei haitannut mua...



Postikorttirintamalla on ollut menoa... Kortteja on saapunut tällä viikolla jo kolme, ja eilen tuli Itävallasta kirje. Odotan siihen vastaamista hetken aikaa, kun vastapuoli on kuukauden reissussa Nepalissa. Oon odottanut tällä viikolla, että olisi tullut enemmän kirjeitä, mutta nyt näyttää uhkaavalta...Toivottavasti tänään odottaisi kotona yllätys ja kasa kirjeitä.

Sormet nimittäin syyhyävät päästä lukemaan kirjeitä uusilta kirjekavereilta, joko vastauksia minulta lähteneeseen ensimmäiseen kirjeeseen tai sitten ensimmäisiä kirjeitä minulle kokonaan. Oon niin hurahtanut näiden kirjoittamiseen että oon hamstrannut monta kirjekaveria lisää. Ainoa ongelma meinaa olla tällä hetkellä kirjepaperin huono saatavuus...








torstai 15. elokuuta 2013

Lähetä kommentti

About

20-Vuotias kirjoittelee elämästään, harrastuksestaan: postcrossingista sekä kirjeenvaihdosta. Tarinoita sieltä ja vähän täältä. Liityhän lukijaksi! Yhteys: closedangel(at)gmail.com

Lukijat

Sisällön tarjoaa Blogger.

Blog Archive